søndag 18. januar 2009

Kjønnsforvirret blogger eller årets dummeste sitat?

I følge en VG-artikkel i dag ler norske Spania-farere av sexkjøpsloven og akter å fortsette å gå til det lokale bordellet selv om det nå er ulovlig for nordmenn å kjøpe seksuelle tjenester - både her hjemme og i utlandet.

Greit nok. Men det interessante med artikkelen er hvordan intervjuobjektet svarer på spørsmålet om hvorfor han kjøper sex:

- Hvorfor? Fordi jeg er mann, vel.

Dermed blir jeg litt kjønnsforvirret her jeg sitter. Jeg har aldri kjøpt sex i hele mitt liv. Jeg har ikke en gang ønsket å kjøpe sex. Er det virkelig slik at alle menn innerst inne vil gå på bordell? Kan det tenkes at jeg egentlig er kvinne? Fanget i en fremmed kropp? Kan denne artikkelen være det skal til for at jeg går inn i transvestittenes rekker, og til slutt ender med å ta skrittet fullt ut og gå gjennom både hormonbehandliger og plastiske operasjoner? Vil denne bloggen på sikt endre navn til "Stina skriver før hun tenker" - og vil det være denne mannen som har æren for å ha vist meg hvem jeg virkelig er?

Eller er det rett og slett en sterk kandidat til Årets Dummeste Uttalelse?

Jeg må innrømme at jeg heller mot det siste, men den som lever får se. Følg med på bloggen for den spennende fortsettelsen! Dere skal ikke se bort i fra at jeg også kontakter VG og lar et reportasjeteam følge meg hvis det ender med operasjon.

1 kommentar:

Anonym sa...

La oss bare håpe at det var lite gjennomtenkt.